Гарантійне обслуговування у сервісних центрах.

Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням до офіційних сервісних центрів виробника товару.

Термін гарантійного обслуговування вказаний на сайті, а також зазначений в експлуатаційних документах конкретного товару (гарантійному талоні). Наполегливо рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами та інструкцією з експлуатації до початку користування технікою!

Щоб уникнути можливих непорозумінь, необхідно зберігати протягом гарантійного терміну експлуатації документи, що додаються до товару при його продажі, упаковку і усі аксесуари, що додаються до виробу.

Користувач бере на себе відповідальність за своєчасне збереження важливих для нього даних та їх захист.

Для звернення до сервісного центру із собою необхідно взяти:

  1. Товар з повною комплектацією;
  2. Оригінальний гарантійний талон;
  3. Документ, що підтверджує оплату.

Гарантія надається на термін від 12 до 99 місяців, в залежності від умов виробника товару.

У яких випадках гарантія не надається.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:

  1. Порушено цілісність гарантійних пломб;
  2. Є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  3. Порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  4. Було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;
  5. Неправильно заповнено гарантійний талон;
  6. Серійний або IMEI номер, що зберігається в пам'яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено.

Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі під час отримання.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:

  • Природне зношення або вичерпання ресурсу;
  • Випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • Пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • Пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався цей товар, або які виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • Програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу;
  • Збереження інформації на жорсткому диску.