IQMax здійснює повернення та обмін товару належної та неналежної якості згідно Закону України «Про захист прав споживачів».
 

Реквізити для повернення товару належної або неналежної якості:

  • Відділення № 126 «Нової пошти»
  • Адреса: вулиця Михайла Грушевського, 41, Одеса, Одеська область, 65031
  • Довірена особа одерчувача: Косенко Євген Анатолійович, тел.: +380 67 519 2568


Для оформлення повернення товару покупець має заповнити та відправити заяву на повернення на електронну пошту iqmaxshop@gmail.com, або заповнити її з менеджером по телефону:

Зразок заяви на повернення


Умови повернення товарів належної якості

У разі отримання товару належної якості покупець може здійснити повернення, повідомивши причину повернення в заяві на повернення.

Повернення приймається за умови, що товар у належному стані:

  1. повністю укомплектований, з усіма збереженими ярликами та заводськими маркуваннями;
  2. товарна упаковка не пошкоджена;
  3. без механічних пошкоджень;
  4. без слідів експлуатації в оригінальній упаковці.

При поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент купівлі. Для повернення товару покупець заповнює Заяву (нижче додано) та разом з товаром передає оригінал розрахункового документу (якщо він є).

Повернення коштів відбувається у два способи:

  • переведення коштів на банківську карту або рахунок після отримання та перевірки товару протягом 7 календарних днів з моменту отримання повернутого товару.
  • повернення коштів через післяплату "Нова Пошта" на наступний день після отримання та перевірки Товару.

 

Відповідно до Додатку №3 Постанови Кабінету міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» не підлягають поверненню/обміну товари належної якості: продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни, парфюмерно-косметичні вироби, білизна натільна, панчішно-шкарпеткові вироби та ін.

 

Зверніть увагу! Повернення товару належної якості відбувається за рахунок покупця. Оформлюючи посилку з поверненням, обов’язково вказуйте її оціночну вартість в розмірі, що дорівнює сумі вартості всіх товарів, що повертаються. У разі втрати або пошкодження посилки відшкодування вартості товару буде виплачене в межах суми вказаної вами оголошеної вартості.

 

Умови повернення товарів неналежної якості

У разі отримання товару неналежної якості покупець може здійснити повернення, повідомивши причину повернення в заяві на повернення.

Покупець може розраховувати на:

  • безоплатне усунення несправності у розумний термін;
  • компенсацію своїх витрат на усунення несправності;
  • зменшення вартості товару.

За таких умов покупець повертає товар у повній комплектації, додає розрахунковий документ та заяву на ремонт товару. Покупець зобов’язаний упакувати товар так, щоб він не міг пошкодитись при транспортуванні.

Повернення товару неналежної якості здійснюється за рахунок продавця. Після діагностики та огляду товару продавець надає покупцю акт, виданий майстром сервісного центру, з описом виявлених дефектів та висновком, чи підлягає товар ремонту і, чи вважається випадок гарантійним.

Після завершення ремонту товар доставляється покупцю коштом продавця. Якщо ремонт неможливий чи недоцільний, необхідно замінити товар на аналогічний або повернути кошти покупцю. Гроші за товар, сплачений карткою або за безготівковим розрахунком, повертаються тим же способом платнику. При готівковій оплаті за товар, повернення коштів відбувається зручним для покупця способом на ті реквізити, які зазначені ним у заяві.

Якщо несправність виникла через порушення правил зберігання або експлуатації — випадок не вважається гарантійним. Зворотну доставку оплачує покупець. Покупець здійснює компенсацію покупцю вартості проведеної експертизи, під час якої було виявлено порушення з боку споживача або третіх осіб, які призвели до несправності товару.

Якщо покупець оплатив замовлення на сайті, але з якоїсь причини вирішив скасувати замовлення, то він має право повернути сплачені грошові кошти.

Для цього покупцю потрібно повідомити продавцю про бажання скасувати замовлення та його номер. Повернення грошових коштів відбудеться протягом 7 календарних днів з моменту отримання заявки про скасування.

Зверніть увагу! Якщо ви відправите посилку з поверненням товару неналежної якості на умовах оплати одержувачем ("накладений платіж" тощо), продавець не зможе її отримати, і товар повернеться вам, а кошти за товар та доставку не повернуться.

Ми поважаємо ваш вибір і намагаємось зробити процес скасування або повернення максимально простим та зручним для вас. Якщо у вас виникнуть питання чи складності, будь ласка, звертайтесь до наших консультантів.