Гарантійне обслуговування у сервісних центрах.
Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням до офіційних сервісних центрів виробника товару.
Термін гарантійного обслуговування вказаний на сайті, а також зазначений в експлуатаційних документах конкретного товару (гарантійному талоні). Наполегливо рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами та інструкцією з експлуатації до початку користування технікою!
Щоб уникнути можливих непорозумінь, необхідно зберігати протягом гарантійного терміну експлуатації документи, що додаються до товару при його продажі, упаковку і усі аксесуари, що додаються до виробу.
Користувач бере на себе відповідальність за своєчасне збереження важливих для нього даних та їх захист.
Для звернення до сервісного центру із собою необхідно взяти:
- Товар з повною комплектацією;
- Оригінальний гарантійний талон;
- Документ, що підтверджує оплату.
Гарантія надається на термін від 12 до 99 місяців, в залежності від умов виробника товару.
У яких випадках гарантія не надається.
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:
- Порушено цілісність гарантійних пломб;
- Є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- Порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- Було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;
- Неправильно заповнено гарантійний талон;
- Серійний або IMEI номер, що зберігається в пам'яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено.
Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі під час отримання.
Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:
- Природне зношення або вичерпання ресурсу;
- Випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- Пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- Пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався цей товар, або які виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- Програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу;
- Збереження інформації на жорсткому диску.