Гарантійне обслуговування у сервісних центрах

Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням до офіційних сервісних центрів виробника товару.

Для звернення до сервісного центру із собою необхідно взяти:

  • - товар з повною комплектацією;
  • - оригінальний гарантійний талон;
  • - документ, що підтверджує оплату.

Гарантія надається на термін від 12 до 99 місяців, в залежності від умов виробника товару.

Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі під час отримання.

Де можна обміняти чи повернути товар

Обміняти чи повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки або нашого кур'єра в м.Одесі.

Умови повернення:

  • - Для оформлення повернення візьміть із собою паспорт, чек і товар в упаковці.
  • - Ми повернемо вам кошти у день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше ніж через 7 днів.

Ми оформляємо повернення, якщо:

  • - товар не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін;
  • - товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • - збережено всі ярлики та заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін чи повернення товару проводиться лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не були порушені.

У яких випадках гарантія не надається

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:

  • - порушено цілісність гарантійних пломб;
  • - є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • - порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • - було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;
  • - неправильно заповнено гарантійний талон;
  • - серійний або IMEI номер, що зберігається в пам'яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:

  • - природне зношення або вичерпання ресурсу;
  • - випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • - пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • - пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • - пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався цей товар, або які виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • - пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • - програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу;
  • - збереження інформації на жорсткому диску.